Chocoladefabrikant Mondelēz International brengt regelmatig de bekende paarse Milka chocoladerepen uit met een bijzonder smaakje of heerlijke cross-over. Maar nu ben jij als Milka-eter aan de beurt om te bepalen wat de nieuwe smaak gaat worden.
Voor het eerst laat Mondelēz International de Nederlandse chocolade-eter aan het woord om tot een nieuwe reep te komen. Daarvoor kun je op de site uit 80 ingrediënten kiezen om zo zelf de reep van jouw dromen samen te stellen. De smaak die uiteindelijk als beste uit de bus komt, wordt in 2021 ‘mogelijk’ in productie genomen.
Leuk is hoe de fabrikant de actie in het leven gaat roepen. Zo kunnen Amsterdammers éénmalig via Deliveroo drie gerechten bestellen waarbij Milka chocolade een belangrijke rol speelt. Dit kan ook echt alleen op 3 september. Verder gaat Milka de actie groots promoten via bekende influencers. Milka trekt ook budget uit om te adverteren. Zo mogen Spotify gebruikers verwachten meer over de actie te horen, maar ook Tinder gebruikers.
Wij zijn nu vooral benieuwd naar de favoriete smaakjes van de Tinder gebruikers. 😋
Reageren