Het is een bijzondere prestatie. Proberen om op één dag een nieuwe merk te introduceren met een vliegende start. Op dag 1 500 verkooppunten en een hele productlijn.
Het merk komt niet uit het niets, maar is ontstaan bij Bibo Brands. Daar ontwikkelden ze eerder de distributie van de lijn drinkflessen van Contigo. Maar toen als distributeur. Met de nieuwe Kambukka flessen heeft Bibo Brands echt het hele concept zelf ontwikkeld.
De eerste lijn ziet er vooral modern uit. Deze moet gericht zijn op iedereen die iets heeft met avontuur, plezier en actie. Daarnaast moeten ze vooral de hoeveelheid wegwerpflessen terugdringen.
Interessant is het idee van de SnapClean technologie in de dop van de fles. Daarmee moet het hele drinkmechanisme uit de fles gehaald kunnen worden om te reinigen. Ook goed is het verhaal achter de 3-in-1 deksel. Deze kan volledig dicht en volledig open, maar ook push-to-drink. Dat moet weer handig zijn tijdens het lopen en in de auto.
Reageren