Na de Beertender en The Sub, wordt het nu tijd voor de Blade van Heineken. Een nieuwe zelftap die zich ook richt op gebruik op bedrijfsborrels en dan kan goed nieuws zijn voor iedereen die weleens een feestje te vieren heeft.
The Sub werd in 2014 op de markt gebracht en door onze redactie getest. Inmiddels is The Sub onder Heineken weg. Het product en de ’torps’ zijn ondergebracht onder Beerwulf. Een bier distributeur waar Heineken een flink aandeel in heeft. Hierdoor werd de variatie in torps al snel groter.
Blade is onderdeel van Blade Company, een startup van Heineken. De tap kost €399. Zowel de tap als de fusten zijn verkrijgbaar via Blade.nl en via het netwerk van Sligro.
De Blade lanceert met fusten van Heineken pils, Affligem Blond, Brand IPA en Birra Moretti. Ook 0.0 bieren zijn beschikbaar voor de Blade. De fusten van de Heineken Blade zijn goed voor 30 glazen. Dat is een flinke upgrade ten opzichte van The Sub.
Reageren